1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614757 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1314083

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Raggaren Putte: Jag gillar tvärtom Södertäljepubliken på något sätt. 3500-4500 i en hall som påminner om vår, sjunger och stöttar oftast riktigt bra. Och aldrig, aldrig, aldrig är det lätt. Unnar så mycket hellre dem en framgång än random "storklubb".

Svarskommentarer

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
El Maco: Satt till vänster om Ssk klacken , bra drag !

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
El Maco: Jag har ingen egentlig uppfattning om det mer än att de nästan alltid verkar ha det tungt och ödsligt i sin arena. Men visst, om man fick välja fritt så skickar jag hellre ner HV eller FBK till Kvalserien men det lär ju aldrig hända.

Men idag tycker jag att publiken framställde sig som ganska hockeyokunnig i det stora hela. T ex att den klockrena bentacklingen på Hirso kunde få den reaktionen den fick är ju helt sjukt. Dessutom att man också kör "stå upp som en riktig man" när han leds ut efter bentacklingen inger ingen större respekt hos mig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.