Inlägg: 1314100
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Raggaren Putte: När jag är på Timråmatch i scaniarinken hatar jag packet. Nån enstaka gång har jag sett dem utan att Timrå varit på planen, då tycker jag det är rätt skön stämning. Mycket mindre aggressivt och svinigt än DIF och AIK för att ta mina andra två lokala alternativ.
Men idag tycker jag att publiken framställde sig som ganska hockeyokunnig i det stora hela. T ex att den klockrena bentacklingen på Hirso kunde få den reaktionen den fick är ju helt sjukt. Dessutom att man också kör "stå upp som en riktig man" när han leds ut efter bentacklingen inger ingen större respekt hos mig.