1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1314125

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Olle: Ja de är bara hoppas att han är tillbaka fort.

Svarskommentarer

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Är det verkligen en unison åsikt att det ska vara 5+20 på tacklingen på Hirschvits? Jag ser bara en vinkling med skridskon från Kihlström men naturligtvis är det utvisning. Nu till det kontroversiella kanske...båda gångerna Hirscho fått en smäll som liknar en bentackling så rullar han på isen och tar sig för benet som om ledbandet är av och båda gångerna har han spelat bytet efter? Jag ställer mig frågande till det här. Och jag vill även påstå att det inte har något att göra med mina generella åsikter ang. hans arbetsprestationer.

Däremot så är jag, liksom många, övertygad om att Pikkarainen hade fått 5+20 för samma grej, inget snack om saken.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.