Inlägg: 1314132
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Olle: Det KAN vara så att Hirso har en annan skada än ett ledband på benet. Får han en smäll där kan det momentant göra rejält ont men fort gå över. Kanske...
Redigerad kommentar
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Olle: Om det var avsiktligt av Kihlström så ska det vara 5+20 oavsett om det blev skada eller inte. Men det är möjligt och faktiskt mest troligt att det bara var en vinkling. Men nog kan det gjort ont. Fast jag tyckte han förstärkte fallet. Svårt att säga
Däremot så är jag, liksom många, övertygad om att Pikkarainen hade fått 5+20 för samma grej, inget snack om saken.