1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1314246

Sv: Apropå nånting...
spud: Killen gick alltså ner 10 kilo? Var kan jag köpa eller komma över denna parasit utanför Östersund?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: jag kan ta med en dunk till matchen i morgon om du vill . jag ska sätta mej i bilen och pröva köra 18 min utan att skita . om de skulle lukta skit på sektion g i morgon så gick de inge bra

Sv: Apropå nånting...
Enligt ST spelar Styf i förstakedjan i morgondagens match mot HV71. Vågar vi hoppas på att detta är en drömkedja av någon som aldrig ser på hockey ??.

Sv: Apropå nånting...
Olle: Ska dit snart, kan fylla upp ett par tomma 1,5l flaskor. Ska vi säga 10000kr per flaska?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.