Olle: Ska dit snart, kan fylla upp ett par tomma 1,5l flaskor. Ska vi säga 10000kr per flaska?
Inlägg: 1314247
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
spud: Tror du har en affärsidé där men 10k per flaska var i grövsta laget. När jag tänker efter så behöver jag bara beställa en kycklingrulle på den lokala pizzerian för att dra på mig en rejäl magsjuka.