Enligt ST spelar Styf i förstakedjan i morgondagens match mot HV71. Vågar vi hoppas på att detta är en drömkedja av någon som aldrig ser på hockey ??.
Inlägg: 1314248
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Både Gabbe o Åke Magnetröntgas idag. Jag trodde det bara vara Åke o att Gabbe hade ryggskott.
Låter inte bra men det kanske bara är en försiktighetsåtgärd?
Låter inte bra men det kanske bara är en försiktighetsåtgärd?