Ambroo: vore dumt och skeppa iväg corso. Enda spelaren som visar känslor, Erixon Karlsson och övriga bryr sig ju inte ens om det rasslar in en massa mål
Inlägg: 1316206
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
danne80:
Håller med. Hellre en spelare som visar inställning (om än på fel sätt). Än spelare som är likgiltiga inför nederlag. Det är för lite känslor i hockeyn överlag nuförtiden.
Håller med. Hellre en spelare som visar inställning (om än på fel sätt). Än spelare som är likgiltiga inför nederlag. Det är för lite känslor i hockeyn överlag nuförtiden.