Inlägg: 1316223
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
The great one: Så du tror inte heller att Sebbe Erixon bryr sig om det rasslar in baklänges mål?
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
The great one: håller med , corso kanske visar det på fel sätt ibland men hellre det än stoneface
Håller med. Hellre en spelare som visar inställning (om än på fel sätt). Än spelare som är likgiltiga inför nederlag. Det är för lite känslor i hockeyn överlag nuförtiden.