The great one: Så du tror inte heller att Sebbe Erixon bryr sig om det rasslar in baklänges mål?
Inlägg: 1316234
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Laken:
Sebbe bryr sig nog. Men jag tror inte Kolan eller Hynning bryr sig nämnvärt.
Sebbe bryr sig nog. Men jag tror inte Kolan eller Hynning bryr sig nämnvärt.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Laken: mitt fel som var otydlig.. Karlsson har sett oberörd ut medans Erixon har varit väldigt svag defensivt men samtidigt en av dom bättre offensivt