1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1316769

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
Laken: Jag skulle nog gå för dessa kedjor:

Timo Pärssinen - Matt Murley - Per Hallin
Mika Viinanen - Kim Hirschovits - Ilkka Pikkarainen
Anton Axelsson - Anton Lander - Björn Svensson
Jeremy Boyce-Rotevall - Alexander Larsson - Martin Röymark

Mest baserat på att den finska kedjan var klart bättre igår och bör få en match till i den uppsättningen. Vidare att Hallin var bland de tre bästa i vårt lag senast och förtjänar en riktig chans att spinna vidare på det nu när han ser het ut.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
dr-nix: Verkar vara många som onanerar över BS. Tycker inte han har det som krävs för att spela i de två första linorna. I ett par matcher producerade han, när han var "klubblös".

Laken: Tja, det kan gå! Ett alternativ kan ju också vara att flytta upp Hallin i första. Men om jag också får vara med och leka så vill jag se det här:

Pärra-Hirso-Pikka
Pelle-Lander-Murley
Axie-Viinanen-Börje
Boyce-Alex-Röya

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.