Inlägg: 1316771
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
Ambroo: Tror aldrig jag har sett han riktigt arg eller irriterad på 4 år, känns som det inte är något jävlar-anamma i honom.
Redigerad kommentar
Laken: Tja, det kan gå! Ett alternativ kan ju också vara att flytta upp Hallin i första. Men om jag också får vara med och leka så vill jag se det här:
Pärra-Hirso-Pikka
Pelle-Lander-Murley
Axie-Viinanen-Börje
Boyce-Alex-Röya