Abron: Bra inlägg, klockrent!
Inlägg: 1316896
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
För att tänka mer på matchen och vår situation. Tabellen ser trevlig ut men det är ju med viss ångest man ser fram emot ännu en hemmamatch. Fy fan om vi kunde ta oss samman och slå Skellefteå, som inte riktigt går som tåget nu.
Jag förutsätter för övrigt att Corso spelar och att vi i morgon läser i tidningarna hur spelare och ledare talat ut.
Jag förutsätter för övrigt att Corso spelar och att vi i morgon läser i tidningarna hur spelare och ledare talat ut.