Inlägg: 1316909
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
Rooster23: Nu saknas väl Lindström i SAIK men jag tycker att det är huvudsaken att man gör en bra match. Ingen katastrof att torska (förutom tabellmässigt då), poäng skulle vara trevligt och tre pinnar känns avlägset mot ett starkt SAIK. Låga förhoppningar mao :)
Jag förutsätter för övrigt att Corso spelar och att vi i morgon läser i tidningarna hur spelare och ledare talat ut.