Rooster23: Nu saknas väl Lindström i SAIK men jag tycker att det är huvudsaken att man gör en bra match. Ingen katastrof att torska (förutom tabellmässigt då), poäng skulle vara trevligt och tre pinnar känns avlägset mot ett starkt SAIK. Låga förhoppningar mao :)
Inlägg: 1316918
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
Olle: Det är hög tid att vinna hemma! Det är ju sådana här högoddsare vi brukar vinna! Ja förutom förra hemma då.....