och Hockeyns Champions league verkar återuppstå igen.
Inlägg: 1317191
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Såg inte denna i länksamlingen så jag gör ett försök.
Det verkar som att Corso har snackat med ledningen iaf. Han låter mer blygsam än någonsin i artikeln. Denna återhållsamma ödmjukhet passar honom bättre tycker jag.
Det verkar som att Corso har snackat med ledningen iaf. Han låter mer blygsam än någonsin i artikeln. Denna återhållsamma ödmjukhet passar honom bättre tycker jag.
Sv: Apropå nånting...
Satsade en karta Norrlands med en arbetskamrat på att VF inte kommer komma top 4, kommer jag förlora?