Såg inte denna i länksamlingen så jag gör ett försök.
Det verkar som att Corso har snackat med ledningen iaf. Han låter mer blygsam än någonsin i artikeln. Denna återhållsamma ödmjukhet passar honom bättre tycker jag.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det verkar som att Corso har snackat med ledningen iaf. Han låter mer blygsam än någonsin i artikeln. Denna återhållsamma ödmjukhet passar honom bättre tycker jag.