björn svensson.. stackarn
Inlägg: 1317842
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
lu93rowa: asså sällan så fort det går dåligt för TIK så ska du skriva bla bla blööö, asså jag går och grinar nuja, asså sällan du!! patetiskt pinsamt! Du skriver mer om timrå bläääääää
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
lu93rowa: Vadå stackarn, det hade varit bättre med Styf. Svensson har teknik som en trästock.
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
lu93rowa: Ingen i dina lag som har brutit några fötter eller nåt ikväll? I FHC alltså, FBK spelar ju inte i kväll...