lu93rowa: Ingen i dina lag som har brutit några fötter eller nåt ikväll? I FHC alltså, FBK spelar ju inte i kväll...
Inlägg: 1317848
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
Olle: och här kommer 12åringen igen ja, nä men 2 centrar blev skadad, hahl skott i ansiktet och lindqvist på foten tror jag.