Björn Svensson i det läget...? Suck och stön.
Inlägg: 1317860
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
sluta tro på seger direkt när man såg B.Svensson, men perra ville väl ge han istid.....
Lite irriterande att både hirso och lander klarar pressen när dom var TVUNGNA ATT SÄTTA DEN, och sedan failar båda big time när dom ska avgöra -.-
Björn svensson oh herregud!!
SIGNA MURLEY ÅRET UT INNAN NÅGON ANNAN SKRIVER MED HONOM
Lite irriterande att både hirso och lander klarar pressen när dom var TVUNGNA ATT SÄTTA DEN, och sedan failar båda big time när dom ska avgöra -.-
Björn svensson oh herregud!!
SIGNA MURLEY ÅRET UT INNAN NÅGON ANNAN SKRIVER MED HONOM
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
RocknRolf2: Ja Barbro svensson lägga straff ha ha grattis perra som att be om tors