RocknRolf2: Ja Barbro svensson lägga straff ha ha grattis perra som att be om tors
Inlägg: 1317868
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
Modano: Helt ologiskt val, särskilt i det läget, men ändå inte riktigt så illa som de där gångerna när Challe lät iskall Hynning och iskall Hedström lägga (båda missade såklart).