Olle: och här kommer 12åringen igen ja, nä men 2 centrar blev skadad, hahl skott i ansiktet och lindqvist på foten tror jag.
Inlägg: 1317861
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
lu93rowa: Synd om Björn Svensson? Hade ju varit värre ifall han hade hamnat i erat sopgäng, varför erbjöd ni inte honom 10 miljoners kontrakt? Han har ju spelat 4 år i Timrå det måste ju rankas högt i eran förening?
Redigerad kommentar