Inlägg: 1317867
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
Ambroo: Till BS försvar bör dock nämnas att isen såg ut att vara riktigt usel. Hirsos puck liksom bara studsar iväg mitt i hans sista straff och även Skelleftespelaren som tappade ut sin rakt ut i hörnet såg konstig ut.
Men, han borde inte ha fått lägga den utifrån vad han visat på slutet.
Men, han borde inte ha fått lägga den utifrån vad han visat på slutet.
Faaaaaaaaan! Vinner vi inte en sån här match när ska vi då göra det? Jaja, visst, spelet värmde men det skulle ha blivit minst 2 poäng, även om det också hade varit i snålaste laget.
Kvällens underdrift: Vi måste börja vinna hemma och då menar jag 3 pinnar!