Inlägg: 1317879
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
Raggaren Putte: antingen håller man då låg fart eller så kör man på andra sidan, hirso tappa på höger då skulle svesse och köra på höger, jävla geni han du.
Men, han borde inte ha fått lägga den utifrån vad han visat på slutet.