Inlägg: 1318017
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
73Sjöbba: Nej det var linjedomaren som drog ner honom, men SAIK'S #6 var också där och petade men det var inte mycket.
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
73Sjöbba: Vi måste nog ta in Corso som ersättare för Axie. Lex Svensson.
Det var väl SAIK's #6?