73Sjöbba: Nej det var linjedomaren som drog ner honom, men SAIK'S #6 var också där och petade men det var inte mycket.
Inlägg: 1318058
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
Verkar osäkert med Axie's skada - men det låter inte hopplöst heller...