1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1319159

Sv: Apropå nånting...
När Timrå spelat färdigt grundserien,och om dom då inte gått till slutspel då är det dags att vara negativ. Ge dom en chans nu och se inte allt i mörker.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dagen bästa inlägg:

"När Timrå spelat färdigt grundserien, och om dom då inte gått till slutspel då är det dags att vara negativ. Ge dom en chans nu och se inte allt i mörker.
zita"

F-n vad negativa och obalanserade ni andra är! Vi förlorar på bortaplan med 6-7 (!!!) ordinarie spelare frånvarande... Trots detta är vi ytterst nära att ta poäng!
Laget kämpar på trots alla skador med får bara skit ändå.

En omgång kvar, sedan uppehåll och chans att få tillbaka spelare.

Sv: Apropå nånting...
zita: Lycka till!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer