"När Timrå spelat färdigt grundserien, och om dom då inte gått till slutspel då är det dags att vara negativ. Ge dom en chans nu och se inte allt i mörker. zita"
F-n vad negativa och obalanserade ni andra är! Vi förlorar på bortaplan med 6-7 (!!!) ordinarie spelare frånvarande... Trots detta är vi ytterst nära att ta poäng! Laget kämpar på trots alla skador med får bara skit ändå.
En omgång kvar, sedan uppehåll och chans att få tillbaka spelare.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"När Timrå spelat färdigt grundserien, och om dom då inte gått till slutspel då är det dags att vara negativ. Ge dom en chans nu och se inte allt i mörker.
zita"
F-n vad negativa och obalanserade ni andra är! Vi förlorar på bortaplan med 6-7 (!!!) ordinarie spelare frånvarande... Trots detta är vi ytterst nära att ta poäng!
Laget kämpar på trots alla skador med får bara skit ändå.
En omgång kvar, sedan uppehåll och chans att få tillbaka spelare.