Ska vi ta det gamla vanliga? "Alla föds som Brynäsare sedan hamnar en del fel i livet"?
Jag var tre när jag kom till Gävle, har aldrig känt mig annat än Brynäsare. Dock har jag ett speciellt ställe i mitt hjärta för Sundsvall (då menar jag Njurunda, Nolby, Kvissle, osv) och en liten del för Timrå.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ska vi ta det gamla vanliga? "Alla föds som Brynäsare sedan hamnar en del fel i livet"?
Jag var tre när jag kom till Gävle, har aldrig känt mig annat än Brynäsare. Dock har jag ett speciellt ställe i mitt hjärta för Sundsvall (då menar jag Njurunda, Nolby, Kvissle, osv) och en liten del för Timrå.