Inlägg: 1320617
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Modo har sina heliga kor, Timrå är enligt ryktet lika toppstyrt som Röda Khmerernas Kambodja eller Stalins Sovjet.
Pätr: Det gör jag dagligen och stundligen :-)
Men undrar om inte Freddan haft mer av en riktig chans i Timrå? I Modo finns ju så många gamla heliga kor med rätt till livstidskontrakt. Att vara en i smeten där och försöka bygga sitt eget lag måste vara hopplöst. Okej, sen har han misslyckats spektakulärt med lite värvningar också.