El Maco: Modo har sina heliga kor, Timrå är enligt ryktet lika toppstyrt som Röda Khmerernas Kambodja eller Stalins Sovjet.
Inlägg: 1320624
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Pätr: Håller med. Jag tycker att laguttagningar och dagliga beslut kan fattas via omröstningsfunktionen på hockeysnack.
typ nu, vi kan ha omröstningen "Ska vi värva nån bra???" med alternativen "Ja" eller "Nej", sen agerar man i enlighet med beslutet.