El Maco: Haha. Jag har inte påstått att det är så, bara återgivit vad jag har hört. Min personliga uppfattning är för övrigt att TJ verkar ha ett väldigt stort inflytande - det ska han visserligen ha också - men ibland får man intrycket av att Linkan knappt kan ta en kopp kaffe utan att fråga om lov.
Inlägg: 1320632
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Pätr:
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/modo/article8274559.ab
ja vi får väl tacka för tiden som varit då!
nåt är ju fel i Timrå om spelare inte vill stanna
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/modo/article8274559.ab
ja vi får väl tacka för tiden som varit då!
nåt är ju fel i Timrå om spelare inte vill stanna
Länkar:
Modo kan snuva Timrå på stjärnan | Modo | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Modo kan snuva Timrå på stjärnan | Modo | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet