keni: Jag tror absolut Eriksson kan tänka sig att stanna, men han ska ju så klart ha betalt och han vet nog sitt marknadsvärde ska du se, hur skulle de se ut om han hade sämre betalt än Fredrik Sonntag tror du ?? Klart han inte går med på det.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/modo/article8274559.ab
ja vi får väl tacka för tiden som varit då!
nåt är ju fel i Timrå om spelare inte vill stanna