Jockz: Nice! Blomdahl kanske kan lära sig hur det går till igenom att titta på det där.
Inlägg: 1321221
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Olle: haha, inte för att få igång någon diskussion eller nått ;) men pikkarainen gjorde väl inte så mycket heller :)?
fast tycker ändå blomdahl va feg i slagsmålet.
fast jag gillar absolut inte pikkarainen. :)
fast tycker ändå blomdahl va feg i slagsmålet.
fast jag gillar absolut inte pikkarainen. :)
Redigerad kommentar