1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1321258

Sv: Silly Season 10/11
Olle: haha, inte för att få igång någon diskussion eller nått ;) men pikkarainen gjorde väl inte så mycket heller :)?
fast tycker ändå blomdahl va feg i slagsmålet.
fast jag gillar absolut inte pikkarainen. :)

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
lu93rowa: Jag menade inte att det var en dålig fight mellan Blomdahl och Pikkarainen (fast det var det ju också), jag syftade lite på en grej som jag skrev tidigare där jag menar att Blomdahl är en fegis eftersom han inte gör upp om att slåss först utan bara kastar av sig handskarna och försöker få in cheap shots bara för att sedan hålla i så fort Pikkarainen hinner samla sig.

Sv: Silly Season 10/11
lu93rowa: Blomdahl slängde handskarna och drog tröjan över huvudet på Pikken, och tryckte sedan ner honom. Inte så mycket att göra kanske

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.