Laken: Jag tycker man borde vara hårdare då spelare inte presterar, man ska inte bara kunna komma till Timrå och håva in cashen utan att prestera därefter.
Inlägg: 1322244
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Jockz: Möjligt men det är betydligt lättare att vara hårdare mot spelare som inte presterar om man har lite ekonomiska muskler bakom sig. Som Färjestad, Frölunda eller HV71.
Sv: Silly Season 10/11
Jockz:
Hårdare ja! Men vem fan scoutade Hirschan??? Det undrar jag!! Känns som förvärven är rena chansningar
Hårdare ja! Men vem fan scoutade Hirschan??? Det undrar jag!! Känns som förvärven är rena chansningar