Inlägg: 1322254
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Taurus: Hirschovits är för mig den största besvikelsen, inget snack!
Får se om han blir bättre efter uppehållet?
Får se om han blir bättre efter uppehållet?
Hårdare ja! Men vem fan scoutade Hirschan??? Det undrar jag!! Känns som förvärven är rena chansningar