Vad Är det för fel på folk? Dom borde inte få ha nån publik.
Inlägg: 1323182
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
jå1: En dag som denna känns det underbart att kunna stå på Timrås ståplatsläktare och heja på MoDo och ändå känna sig trygg. Härligt med lag som har supportrar som gillar hockey.