jå1: En dag som denna känns det underbart att kunna stå på Timrås ståplatsläktare och heja på MoDo och ändå känna sig trygg. Härligt med lag som har supportrar som gillar hockey.
Inlägg: 1323183
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Wayne Gresky: Ja helt rätt. Här är det bara lite retsam munhuggning i värsta fall :-)
Sv: Silly Season 10/11
Wayne Gresky: Ja så det ska vara. Bara att acceptera att alla inte kan hålla på samma lag helt enkelt.