Inlägg: 1323352
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Själv sätter jag tron på gårdagen och det pressmeddelande som går ut i mellandagarna:
"Vid upprepade tillfällen har Stockholmslagens supportrar visat sig förstöra det sportsliga för sina respektive lag. När bråk, våld, pyroteknik och sportupplevelsen ständigt hamnar i centrum känner vi på Hockeyförbundet att det är dags att sätta ner foten. Därför har vi beslutat att med omedelbar verkan degradera AIK och Djurgården till division 3. Vi hoppas att vi på detta sätt markerar att vi aldrig någonsin kommer att tolerera denna typ av händelser, nu eller i framtiden."'
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Har ni inte varit snälla nog? Vi fick ju till slut några klappar iaf av Freddan & Macke, så GOD JUL på Eder alla!! Väl mött på nya Håkky-året!!
Vad får vi? kravbrev?
F.ö tror jag inte Tomten är röd o vit.
Han finns inte överhuvudtaget.