Hahl Bundy: Själv sätter jag tron på gårdagen och det pressmeddelande som går ut i mellandagarna:
"Vid upprepade tillfällen har Stockholmslagens supportrar visat sig förstöra det sportsliga för sina respektive lag. När bråk, våld, pyroteknik och sportupplevelsen ständigt hamnar i centrum känner vi på Hockeyförbundet att det är dags att sätta ner foten. Därför har vi beslutat att med omedelbar verkan degradera AIK och Djurgården till division 3. Vi hoppas att vi på detta sätt markerar att vi aldrig någonsin kommer att tolerera denna typ av händelser, nu eller i framtiden."'
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hahl Bundy: Själv sätter jag tron på gårdagen och det pressmeddelande som går ut i mellandagarna:
"Vid upprepade tillfällen har Stockholmslagens supportrar visat sig förstöra det sportsliga för sina respektive lag. När bråk, våld, pyroteknik och sportupplevelsen ständigt hamnar i centrum känner vi på Hockeyförbundet att det är dags att sätta ner foten. Därför har vi beslutat att med omedelbar verkan degradera AIK och Djurgården till division 3. Vi hoppas att vi på detta sätt markerar att vi aldrig någonsin kommer att tolerera denna typ av händelser, nu eller i framtiden."'