1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1324055

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
El Maco: Nu måste det snart i frågasättas , Var är diciplinen.
Hur fan kan man snacka till sig en tia ??) (nr 63) Hur i helvete kan Skoogs ta en tia till när vi redan fått Annti skadad ??? osv osv.
Man sparkar Corso och då tror man att man satt ner foten ledningen. Men men. Vi ligger sämst till i utv ligan !!!!! Diciplin eller ??? Vi är sämst i box-play,sämst i power-play !!!!
Alla jäv.... skador , ja visst , men är det bara en tillfällighet`???
Jag känner inte igen Timrå !!!
Timrå ska stå för fart, styrka, mod, och ett jävlar annama. Jag saknar faktiskt allt av Detta.

Just nu är vi sämst i ELITSERIEN tyvärr, må det vända !!!!!!!!

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Hej diffe! Du skrev igår att du inte kunde se Corsos strhet. Tja, en liten detalj behärskade han bättre än någon annan i Timrå IK, nämligen att göra mål. En ack så viktig detalj dock....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.