1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1324065

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
Hej diffe! Du skrev igår att du inte kunde se Corsos strhet. Tja, en liten detalj behärskade han bättre än någon annan i Timrå IK, nämligen att göra mål. En ack så viktig detalj dock....

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
mikenomad: ingen mening att du tar de där med diffe . har han bestämt sej för en åsikt så är de bara så . han har lovat mej att hela laget kommer att lyfta då corso försvinner . så de är bara att luta sej tillbaka och vänta på de stora lyftet . hittils har de blivit en poäng . men de lossnar nog snart

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-12-26
mikenomad: En fundering jag har, som känns rätt befogat den här säsongen är: hur många fel har den här styrelsen och de som jobbar närmast inpå begått? Det är många saker som förefaller mycket märkliga när man ser tillbaka på det som hänt. Har styrelsen och dess närmaste medarbetare kunskapen att driva detta 100-miljoners företag på ett professionellt och framgångsrikt sätt?

För var dag som går, ju mer osäker och tveksam blir jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.