Dream Team: Nä knappast. Synd för Jonte var bra innan förra NHL-äventyret
Inlägg: 1324176
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Timrå Icon: Ja, han peakade väl under lockoutsäsongen 04/05. Sen har det sakta men säkert gått utför.