Timrå Icon: Ja, han peakade väl under lockoutsäsongen 04/05. Sen har det sakta men säkert gått utför.
Inlägg: 1324177
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Dream Team: 06/07 var det väl sista gången vi såg honom på riktigt hög nivå? Jag vill minnas att han bar vårt skadedrabbade lag och gjorde ett riktigt bra VM.
Edit: Så var det: http://www.eliteprosp...player=183
Kollar man in vår trupp så använde vi oss av "endast" 12 backar och 20 forwards den sässen... Rekord?
Edit: Så var det: http://www.eliteprosp...player=183
Kollar man in vår trupp så använde vi oss av "endast" 12 backar och 20 forwards den sässen... Rekord?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar