Inlägg: 1324180
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: Ja, man undrar ju varför vi "drabbas" så mycket mer av skador än övriga lag när vi har ett precis lika tufft spelprogram som de andra? Nu går det väl inte att skylla på försäsongsupplägget heller då det ändrades inför den här säsongen.
Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: Ja just, det är lätt man förtränger de bra sakerna nu när raset rent kvalitetsmässigt för Jonte blivit så stort. Han var väl en av få som spelade alla matcher (?) den så skadefyllda säsongen. Hmm.. and the story goes on and on and on...
Edit: Så var det: http://www.eliteprosp...player=183
Kollar man in vår trupp så använde vi oss av "endast" 12 backar och 20 forwards den sässen... Rekord?
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar