1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1324180

Sv: Silly Season 10/11
Dream Team: 06/07 var det väl sista gången vi såg honom på riktigt hög nivå? Jag vill minnas att han bar vårt skadedrabbade lag och gjorde ett riktigt bra VM.

Edit: Så var det: http://www.eliteprosp...player=183

Kollar man in vår trupp så använde vi oss av "endast" 12 backar och 20 forwards den sässen... Rekord?

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: Ja, man undrar ju varför vi "drabbas" så mycket mer av skador än övriga lag när vi har ett precis lika tufft spelprogram som de andra? Nu går det väl inte att skylla på försäsongsupplägget heller då det ändrades inför den här säsongen.

Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: Ja just, det är lätt man förtränger de bra sakerna nu när raset rent kvalitetsmässigt för Jonte blivit så stort. Han var väl en av få som spelade alla matcher (?) den så skadefyllda säsongen. Hmm.. and the story goes on and on and on...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.