Olle: Ja en Strålman....
Inlägg: 1324902
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Timrå Icon: Ja "en strålman" eller en nordamerikansk back som är van att skjuta ofta och mycket. Vi har folk på mål, vi har bara inte någon som avlossar skotten som man kan styra in baljor på.