Timrå Icon: Ja "en strålman" eller en nordamerikansk back som är van att skjuta ofta och mycket. Vi har folk på mål, vi har bara inte någon som avlossar skotten som man kan styra in baljor på.
Inlägg: 1324927
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Olle: Men med tanke på förutsättningarna inför matchen så gör vi ändå en hyfsad match så länge vi orkar. Så fort vi krängt Corso the torso till Dynamo Allojta Mig29 så kan vi värva oss ur skiten. Det här tror jag går bra till slut
Redigerad kommentar