Olle: Dimitrakos lyckades väl inget vidare i Modo,men i grund och botten är det en riktigt bra hockeyspelare.En riktigt bra skytt och målskytt.Det är det vi behöver
Inlägg: 1325016
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Realist: Så om vi väl får lös lite pengar som skall bli våran sista räddningsplanka för den här bottenlösa säsongen så vill du slänga dom på Dimitrakos som spelat som en kärring hela året? No offence men jag är glad att du inte är linkan :)