Realist: Så om vi väl får lös lite pengar som skall bli våran sista räddningsplanka för den här bottenlösa säsongen så vill du slänga dom på Dimitrakos som spelat som en kärring hela året? No offence men jag är glad att du inte är linkan :)
Inlägg: 1325025
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Olle: Jo men vi öser väl int in mål direkt.Visst han lyckades inte i Modo.Men tidigare har han visat på god klass